Autor |
Wiadomość |
Diler
Young Racer
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 23:59, 01 Gru 2006 |
 |
eMGee gratuluje furki. Z tego co pamiętam to pisałes na forum, że chciałeś miec takie cacko
PS:czekam na dokładniejsze zdjęcia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Sob 12:35, 02 Gru 2006 |
 |
Tak od dawna szukałem SX'a, a w końcu znalałzem takiego jaki mi pasuje
Zdjecia będą dokladnijesze, bo to z telefonu jest, ale pierwsze musze dopiescic pare rzeczy. A najdokładniej bedzie mozna go sobie obejrzec na spocie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Leny
Ścigant
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Sob 17:43, 02 Gru 2006 |
 |
Ja ostatnio raczej niebywam na spotach ale napewno sie jakoś zgadamy na TestDrive  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Łukasz
User
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Nie 14:56, 03 Gru 2006 |
 |
Piekny Nissan podoba sie i cieszy oko ....drobne przerobki i bedzie spoczko :] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
gobla
Gość
|
Wysłany:
Nie 17:46, 03 Gru 2006 |
 |
spoko maszynka
dobry wybor chociaz ja szczeze jakbym sie zdecydowal to szukalbym s14 albo s14a
troszeczke lepsze bazy do tuningu zarowno silnika jak i reszty no i te seryjne szpery ktore wymiataja
ale i tak gratuluje zakupu
ciekawe co z tego wymodzisz  |
|
|
|
 |
Leny
Ścigant
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Nie 18:28, 03 Gru 2006 |
 |
A Mi sie bardziej s13 podoba chociaż pod względem mechanicznym oczywiście s14 jest lepsze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
gobla
Gość
|
Wysłany:
Nie 20:33, 03 Gru 2006 |
 |
Leny napisał: |
A Mi sie bardziej s13 podoba chociaż pod względem mechanicznym oczywiście s14 jest lepsze. |
zdecydowanie jest zgrabniejsze s14 to juz spora krowa o s15 nie mowiac
moze w przyszlym roku zanabede cos podobnego w celu przystosowania do driftu ale wpierw musze skonczyc fabiane kupic auto zonie i zrobic cult ince  |
|
|
|
 |
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Pon 19:49, 04 Gru 2006 |
 |
No S14 tez mi długo chodziło po głowie ale jako baza do tunignu S13 wcale nie jest gorsze, a nawet koszty modów do CA18DET są nizsze niz do SR20DET. Fakt brak szpery seryjnej, ale zawsze mozna przeszczepić tylny zawiasik z S14...
No i S13 ma jedną rzecz, w której sie zakochałem dopiero po kupnie... Otwierane oczka  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
gobla
Gość
|
Wysłany:
Pon 21:30, 04 Gru 2006 |
 |
eMGee napisał: |
koszty modów do CA18DET są nizsze niz do SR20DET.
|
na wielu forach z turbo killers na czele mozna przeczytac co innego
CA18DET mozna latwo chalpniczymi sposobami podrasowac do 250~270km na nie markowych czasciach
co do SR20DET markowe nowe czesci sa tansze co jest zwiazane z wiekszym popytem tuningowym na akcesoria poniewaz s14 jest bardziej popularna za oceanem niz s13 a jak wiadomo tam jest najwiekszy rynek
+w s13 jest zeliwny blok a co sie z tym wiaze seryjny dol jest wstanie wytrzymac moce zedu 300km bez zakucia jednak tylko w wypadkach kiedy silnik jest w idealnym stanie a o taki w przypadku tego 1,8 ciezko poniewaz zazwyczaj jest uzytkowany przez ludzi ktorzy oszczedzaja na naprawach a jak wiadomo auto nie jest juz pierwszej mlodosci  |
|
|
|
 |
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Śro 1:11, 06 Gru 2006 |
 |
Podliczyłem osobiscie koszty modów CA18DET - zrobienie do około 300KM i wyszło mi 10k PLN... Natomiast SR20DET wyszedł wiecej o jakies 50%... Poza tym jak juz mam S13 to koszty SWAP'a trzeba doliczyć... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|