Autor |
Wiadomość |
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Sob 15:57, 09 Gru 2006 |
|
Dobra, jak nie bedzie sniegu to wpadne za tydzien lub dwa, powiedzcie tylko gdzie i kiedy (moze na PW) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
samer
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZWICKAU DDR
|
Wysłany:
Śro 13:55, 20 Gru 2006 |
|
no nie mam pytan hoho drift maschine w 3s hehe juz sie nie moge doczekac efektu koncowego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Pon 22:54, 05 Mar 2007 |
|
Witam, dawno się nie odzywałem, ale moja fura się dalej robi... Obiecuję, że kiedyś wpadne na spotkanie, ale poki co silnik mam wyjęty, a pchać te 1300kg by ciężko było
Jak juz wróci na swoje miesjce będzie zaopatrzony w:
- polerowaną głowicę,
- polerowane tłoki,
- szlifowany wał,
- NOWE, WIĘKSZE TURBO (T28BB) z Nissana 200SX S14a,
- wydajna pompa paliwa Walbro 255 (ale to już od stycznia jest)
No i oprócz tego drobiazgi typu nowe kierunki (clearlook) czy nowa tapicerka, ale to szczegóły... Ogólnie troche sie zmienia mój SX, ale chyba na lepsze
PS zapomniałbym - jeszcze nowe sprzegło jest |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eMGee dnia Pon 20:10, 26 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
tofik
Cars killer
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu :)
|
Wysłany:
Pon 23:23, 05 Mar 2007 |
|
nowięc czekamy na efekty ale zapowiada się ciekawie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Leny
Ścigant
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Wto 17:48, 06 Mar 2007 |
|
Najjjjsssss Niezapomnij o mnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Wto 19:05, 06 Mar 2007 |
|
Leny, nie zapomne, nie bój się, Ty masz obiecane |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Pon 16:09, 26 Mar 2007 |
|
Potrzebny komentarz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tofik
Cars killer
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu :)
|
Wysłany:
Pon 17:04, 26 Mar 2007 |
|
hmm ładnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jarek1111
Ścigant
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zabrzeg
|
Wysłany:
Pon 19:57, 26 Mar 2007 |
|
hm czegoś tu nie rozumiem po co ci większe turbo jak planujesz głowice
tloki sie daje kute nie zrozum mnie źe ale to jest błąd ktury moze duzo cie koszkowac ja w mojej cali zeby podnie cisnienie doladowania na ok 0,85bar
i nie wystapowało spalanie stukowe to odprężałem z 9,2 ;1 na 8,0 ; 1
i spokojnie moge miec overbostu jakieś1,5bar a stałego cisnienia ok 1bar
niewiem jak to jest w twoim przypadku ale to są ogulne zasady pracy silników turbo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMGee
Racer
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BB
|
Wysłany:
Pon 20:09, 26 Mar 2007 |
|
To mój błąd w pisaniu, głowica nie jest splanowana tylko polerowana, zapomniałem to poprawić.
A nowe turbo jest po to, żeby dmuchało mocniej. Poki co bedzie na 0,8 bara, po zrobieniu intercoolera i paru innych pierdół będzie w cąłym zakresie na 1.2 bara z odcięciem na 1.4. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|