niom oby tylko takie błędy sie robiło czym to masz zamiar wystroic
jakie tam są tłoki w seri sa kute czy nie ja k nie to bym sie obawiał tych1,2bar ja juz widzałem tłoki stopione przez chwilowe spalanie detonacyjne i pamietaj przekroczenie 1000stopni powoduje spłyniecie tłoków niestety przekraczanie pewnych granic jest trudne
w cali turbo przekroczenie 300km to już niestety czasie nakombinowac
Tłoki są seryjne, jednak nowsze niż te które były u mnie, sa tez wypolerowane. Te 1.2 bar to tak akurat na 280KM dla tego silnika. Dość duzo osób to zrobiło i działa na seryjnych tłokach. Ale jako że aktualny IC jest mały to poki co zeby zapobiec spalaniu stukowemu turbo bedzie dmuchało na góra 0.8 bar, jak dorwe jakiegos FMIC z Iveco i BOV'a to sie pokusze o wiecej. No i trzeba elektroniką się zając, chyba kupie smt6 albo zmienie oryginalnego chipa na dłubanego z dwiema mapami.
A narazie po zmianie turbo zaopatrze sie w reczny regulator cisnienia i pusty wydech 2,5 cala.
Jeśli chodzi o zabawe z silnikiem to ja tylko podążam po prostu za innymi i nie eksperymentuje za wiele. Powtarzam sprawdzone i pewne schematy.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach